
Ethvert salg er forskelligt, og det samme er hver sælger. Det afhænger helt af din personlighed, hvad dit produkt er og hvem kunden er.
Derfor gennemgår vi i dette kursus 7 forskellige metoder/værktøjer til salg.
Giv dig tid til at sætte dig ind i de forskellige metoder og prøv dem af i praksis, inden du lægger dig fast på en metode.
En erfaren sælger udvikler med tiden sin egen metode og tilpasser den til hvert salg han eller hun står foran.
I dette kursus lærer du:
- Værdibaseret salg: En salgsmetode, hvor køber og sælger samarbejder om at finde den bedste løsning
- Decision Making Cycle: Gør dit salg mere smertefrit og bliv dine kunders bedste beslutning: Decision Making Cycle er et rammeværktøj/model, der sikrer, at du overvejer alle facetter af et salg og at salget ikke går tabt, fordi, der er noget du ikke har overvejet.
- Kold kanvas: Kold kanvas er en svær disciplin, men noget de færreste sælgere slipper for. Het får du tips og tricks, der gør det lidt lettere.
- Forhandlingsteknik: Forhandlinger er en del af ethvert salg. Læs hvilke to faser enhver forhandling gennemlever og hvordan du navigerer dem bedst
- Digitalt salg: Mere og mere salg foregår i dag digitalt. Lær hvordan du sælger gennem LinkedIn og hvordan du skaber en god leadkultur i din virksomhed.
- Social sellling: I forlængelse af digitalt salg ligger social selling, hvor du bl.a. kan bruge LinkedIn til social selling
- Hvordan du motiverer dig selv eller et sælgerteam? Salget er ikke i hus, bare fordi du har styr på salgsteknikker og værktøjer. En vigtig del af succes med salg handler om at holde motivation og gejst oppe.