Course sections

Modul 1: Velkommen

Introduktion til Boost dit salg

Ethvert salg er forskelligt, og det samme er hver sælger. Det afhænger helt af din personlighed, hvad dit produkt er og hvem kunden er.

Derfor gennemgår vi i dette kursus 7 forskellige metoder/værktøjer til salg.

Giv dig tid til at sætte dig ind i de forskellige metoder og prøv dem af i praksis, inden du lægger dig fast på en metode.

En erfaren sælger udvikler med tiden sin egen metode og tilpasser den til hvert salg han eller hun står foran.

I dette kursus lærer du:

  • Værdibaseret salg: En salgsmetode, hvor køber og sælger samarbejder om at finde den bedste løsning
  • Decision Making Cycle: Gør dit salg mere smertefrit og bliv dine kunders bedste beslutning: Decision Making Cycle er et rammeværktøj/model, der sikrer, at du overvejer alle facetter af et salg og at salget ikke går tabt, fordi, der er noget du ikke har overvejet.
  • Kold kanvas: Kold kanvas er en svær disciplin, men noget de færreste sælgere slipper for. Het får du tips og tricks, der gør det lidt lettere.
  • Forhandlingsteknik: Forhandlinger er en del af ethvert salg. Læs hvilke to faser enhver forhandling gennemlever og hvordan du navigerer dem bedst
  • Digitalt salg: Mere og mere salg foregår i dag digitalt. Lær hvordan du sælger gennem LinkedIn og hvordan du skaber en god leadkultur i din virksomhed.
  • Social sellling: I forlængelse af digitalt salg ligger social selling, hvor du bl.a. kan bruge LinkedIn til social selling
  • Hvordan du motiverer dig selv eller et sælgerteam? Salget er ikke i hus, bare fordi du har styr på salgsteknikker og værktøjer. En vigtig del af succes med salg handler om at holde motivation og gejst oppe.